Înregistrare

Întrebări frecvente

- De ce nu pot finaliza completarea adresei?
La introducerea localității nu scrieți “oraș/comună”, ci începeți direct să scrieți numele localității. Va aparea meniu cu mai multe localitați din care trebuie să selectați localitatea dorită. În cazul în care mai aveți dificultăți la completarea adresei, contactați-ne la telefon, online chat sau prin email.

-Cum să fac comanda
1. După ce v-ați înregistrat, intrați în profilul Dvs., adăugați articole alese de către Dvs. și mergeți în Coșul pentru cumpărături și tastați butonul „COMANDA“.
2. La pasul 1 „Informație de livrare“, completați adresa și alte date.
3. La pasul 2 „Modalitate de livrare“, modalitatea de livrare este fixata cu firma de curierat Fan Courier, preț (14.89 RON)
4. La pasul 3 „Modalitate de plata“, alegeți modalitate de plată –plată la livrare(ramburs) sau ePay
5. La pasul 4 „Vizualizare comanda“, Vizualizați informația despre comandă și tastați butonul “Comandati”. Dacă ați ales modalitate de plată prin card bancar sau PayPal, veți fi dircționati spre sistemele respective, unde veți efectua plata. Dacă ați ales modalitate de plată la livrare, prin apăsarea butonului „Comand“ procesul este terminat.
Veți primi email pentru confirmarea plasării comenzii, care conține și numărul ei. Puteți vedea numărul comenzii dvs. și în Profil>Contul>Comenzile mele.

-Voi primi confirmare pentru comanda mea?
Da, imediat după ce apăsați pe butonul „Comandati“, în mod automat, vă va fi trimis email de confirmare a comenzii, care conține si numărul ei. Puteți vedea numărul comenzii dvs. și în Profil>Contul>Comenzile mele. Îndată ce comanda Dvs. va fi completată veți primi un email de confirmare, după care in 3 – 4 (cel tarziu) zile lucrătoare coletul va ajunge la Dvs.
*In zilele promotionale comenzile se pot re

-Cât costă livrarea?
Prețul livrării se plătește de către client.
Prețul livrării este fixat in orice localitate din Romania, 14.89 RON.

- Există opțiune de vizualizare a articolelor la livrare, înainte de plată?
Nu, nu există astfel de posibilitate. Dacă produsele cumpărate nu Vă plac, le puteți returna în termen de 14 zile de la data primirii.

- Ce este "Punga virtuala"?
"Punga virtuala/Portfoliul Virtual" este contul Dvs. personal pe DressYou.ro, în care puteți imediat să primiți banii Dvs. aferenți unei reclamații prelucrate. Aveți acces la el în Profilul dvs. Puteți folosi sumele de bani disponibile la cumpărături ulterioare.

- Hainele sunt Second Hand ?
Da, hainele, in afara categoriei OUTLET și CASNICE, sunt Second Hand, însă majoritatea lor sunt fara urme ale utilizarii și cheir cu etichet.

- Ce înseamnă OUTLET?
Potrivit definitiei, termenul “outlet” desemneaza acele articole care ramase pe stoc la producatori inainte de lansarea noilor game de produse la preturi mult mai mici. Aceste produse fie sunt noi noute fie foarte putin folosite(returnate). Produsele outlet sunt produse performante, noi sau produse de test din showroom, fiind ultimele modele aparute. Majoritatea produselor provin din suprastocuri

- Pot să refuz sau să modific comanda mea?/Daca am cumparat ceva de la voi si nu-mi vine , ce pot face?
Înainte să tastați butonul „Comandati“, aveți posibilitatea să Vă întoarceți înapoi la pașii de finalizare, în Coș și să faceți modificări (să excludeți produse, să schimbați adresa pentru livrare etc.). Apăsând pe butonul „Comandati“ Dvs. confirmați comanda plasată și nu mai aveți posibilitate de a o modifica în nici un fel. Dacă doriți să faceți modificari in comanda Dvs. innainte sa fie livrată contactati-ne la: info@dressyou.ro , online chat, sau la tel: +359 32 396 382 Pentru a anula comanda este necesar să accesați CONTUL => COMENZILE MELE => alegeti comanda care este In asteptare=> Vezi => Comanda Anulata.

- Care marimi sunt disponibile?
Produsele, pe care le vindem pe dressyou.ro sunt second hand și outlet. Toate hainele sunt unice numerar și ca marime.

- Inde sunt produsele puse in cos...au disparut,a ramas doar unul?
Bună ziua,
Produsele adaugate de Dvs. în coșul pentru cumpărături se rezervează pentru 30 min.
Puteți plasa produsele in lista cu dorinte, in acest mod articolele se vor pastra pana ce nu vor fi vandute. Astfel veți economisi din timp si veți avea mereu la indemana o lista cu produsele preferate pe care le puteti comanda imediat.